pondělí 29. srpna 2016

Filetový obrázek s kočárkem

Včera neděle byla, já jsem doma nebyla... a tak dávám třetí malou dodělanou věcičku na blog až dnes.



Je to filetový vzoreček, který jsem asi před čtyřmi lety našla na internetu. Bohužel neznám autorku, ani už nevím, kde se dá najít. Tenkrát jsem si vzorek přímo z obrazovky překreslila na čtverečkovaný papír. Našla jsem dva takovéhle miminkovské - ten druhý je s houpacím koníkem. Ten jsem napnula do obdélníkového dřevěného rámečku a dala jsem ho Matýskovi. Ale obrázek se tím našponováním nehezky zdeformoval. Na druhý obrázek jsem dlouho marně hledala rámeček. Teď jsem ho napnula přes jeden čtvercový drátěný. Taky to není ono, je křivý... Ale už visí a na tmavé stěně se hezky vyjímá. Srdíčko jsem našla v hromadě drobných nedodělávek, tak jsem ho zapošila a přišila k obrázku.

Žádné komentáře:

Okomentovat