čtvrtek 1. září 2016

Zmrzlinová deka

Další dětská deka ze čtverečků spojených technikou Celtic Lace Join je v barvách pistáciové, borůvkové, meruňkové a mangové zmrzliny.


Po první (romantické) dece už jsem věděla, jak na to a kde jsou úskalí, takže práce přibývala rychle. Nejprve jsem uháčkovala všech 20 barevných čtverců a obháčkovala je jednou řadou krátkých sloupků světle šedou barvou:


Pak jsem je smetanovou přízí postupně spojovala.





Když mi zbývalo uháčkovat poslední řadu krajkového lemu, došla mi příze a musela jsem pár dnů počkat, než dorazila nově objednaná. Pak už bylo hotovo za chvilku. Ani zapošívání konečků nebylo příliš náročné. Horší to bylo s vypínáním - spotřebovala jsem 150 špendlíků, abych správně vytvarovala všechny čtverečky, spoje i všechny pikotky lemu. Marfuška měla opět vstup zakázán, aby mi navlhčenou a vypnutou deku nezalehla.


A takhle vypadá hotová deka na zahrádce na sluníčku:




Žádné komentáře:

Okomentovat