středa 24. srpna 2016

Pončo letní pastelové

Klubíčka s pozvolným přechodem barev se dají koupit už i u nás. Neodolala jsem a tři jsem si objednala v obchůdku Klubíčka snů. Dvě mi přišla hned v květnu, asi dva týdny po objednání, ale na třetí ještě stále čekám - objednávají se v Německu, kde se vyrábějí na zakázku. Mezitím tyto příze začal prodávat i další internetový obchod, kde často nakupuji, a to Prima příze. Teď na konci srpna mají dokonce slevovou akci. Jenže mají zatím jen jeden druh klubíček, a to třínitková 150 gramová, tedy na lehký šátek. Já jsem vždycky háčkovala ze čtyřnitkových.
A z takové čtyřnitky s váhou 200 g a délkou 760 metrů je i můj poslední výrobek, pončo v pastelových duhových barvách.


Ve své sbírce vzorků jsem našla jeden pěkný pravidelný vzor na trojúhelníkový šátek. Bohužel nemohu najít zdroj - když tak doplním. Byl nakreslen s dlouhými sloupky - já jsem dělala dvakrát nahazované, ale po čtyřech řadách jsem je proložila dvěma řadami dlouhých sloupků.
Tady je to lépe vidět na Máně:

Vzorové pruhy mi krásně vyšly na 6 opakování a pončo je docela velké. Dávám ho na Flér. Ale nepodařilo se mi tam umístit fotky na výšku, tak jsou tam takové ošklivé obrázky... Tady mám krásnější:


Žádné komentáře:

Okomentovat