sobota 12. srpna 2017

Silný šátek

Zase jeden dodělaný kousek! Tenhle šátek mi ležel v krabici asi čtyři roky. Je upletený celý hladce na velkých jehlicích z černé příze Yetti a původně jsem chtěla na okraje našít háčkované malé čtverečky. I jsem jich pár uháčkovala, ale když jsem to k šátku přišila, nebylo to ono a šátek byl těžký a moc veliký. A tak ležel a ležel...
Dneska jsem to vzala zkrátka: Našla jsem zbytek krásné silnější příze Everest, ze které jsem v zimě háčkovala Adamovi šálu a čapku, a přiháčkovala jsem k šátku okraj ze tří řádek krátkých sloupů s řetízkovým očkem mezi nimi. Připevnila jsem velký střapec a je hotovo!


Šátek je lehoučký, měkký, velice teplý a vypadá zajímavě.  Figurína Máňa si v něm libovala:



Možná ještě ten střapec trochu zmenším a udělám další dva na postranní cípy... V zimě se bude takový teploučký kousek hodit.

Žádné komentáře:

Okomentovat