pátek 18. srpna 2017

Přívěsek "vypadlé oko"

Matějovi mezi všemi přívěsky nejvíce učarovalo vypadlé oko. Trochu morbidní, ale bezesporu zajímavé a originální. Návod je velmi jednoduchý a za pár minut je oko hotové. První jsem udělala světle modré:



Nachystala jsem ho Matýskovi na zahrádce jako překvápko, ale když jsem udělala pro Andělku dvě mořské panny, musela jsem uháčkovat Matějovi ještě druhé oko. To je tmavší modré a už jsem ho nestihla vyfotit. Podle toho, jak ho ráno v autě nadšeně popadl, jsem mu udělala náramnou radost.

Tak nakonec je všechno jinak - Matýskovi se oči zošklivily (nedivím se) a dal je kamarádům. Náhradou jsem mu musela udělat jakéhosi červeného panáčka, kterého zná ze hry v tátově telefonu a namaloval mi k němu nákres. Fotit jsem nestihla, snad mi ještě panáčka půjčí...

Žádné komentáře:

Okomentovat