pátek 18. srpna 2017

Mořská panna

Když u mne byli předevčírem Andělka s Matějem, byli zvědaví, "co mám zase zajímavého v počítači". Chodí se mi sem dívat na hračky, které si střádám na pinterestových nástěnkách. Otevřela jsem jim nástěnku s přívěsky a Andělka tam objevila maličkou mořskou pannu, kterou by moc potřebovala. Matějovi se nejvíc líbil přívěsek ve tvaru oka, tedy "vypadlého".
Včera byly děti celý den s maminkou a tátou, a já jsem měla čas se jejich přáním chvilku věnovat.
Návod na mořskou pannu je zdarma na Ravelry a je velice jednoduchý. Ale práce mi zabrala celé odpoledne a prsty pořádně bolely z těch maličkých komponentů.
Tohle je první mořská panna s duhovými vlásky rozpletenými na jednotlivé nitky a s květinovým věnečkem:



Připevnila jsem ji ke karabince a hned večer jsem ji odvezla na zahrádku, kam mají děti dnes namířeno, aby tam na Andělku čekala jako překvapení. Jenže pak jsem našla obrázek jiné mořské panny na Andělčiných omalovánkách a ta se mi zdála veselejší. A tak jsem se pustila večer do druhé:



Tahle má vlásky stažené do culíku a ozdobené mořskou hvězdicí.


Výběr rtěnky nebyl vůbec jednoduchý - musela pěkně ladit k vláskům i k "oblečení". Ještě že mám takové zásoby klubíček!
Druhou panenku jsem stihla dát Andělce dnes ráno, když se tu zastavili cestou na zahrádku pro klíče. Snad se jí budou líbit obě. 


Žádné komentáře:

Okomentovat