středa 9. srpna 2017

Mimideka s myšákem

Pustila jsem se zase do dodělávek starých restů, abych si v těch mých skladovacích prostorách udělala aspoň jakýs takýs pořádek.Tahle krásná deka ležela asi dva měsíce nedodělaná a schovaná v bedně jen proto, že se mi stále nelíbil lem. Byl takový nevýrazný. Nakonec stačilo přidat dva řádky, hlavně tu poslední, v syté petrolejové barvě, a deka pořádně prokoukla. Hned jsem ji vyprala a rozložila do správného tvaru.


Háčkovala jsem z přízí Nini Bebe (bílá a růžová) a Gloria (šedá, fialová, petrolejová, černá) háčkem číslo 2,5. Nini Bebe je turecká příze, velice jemná a měkká, hezky se z ní dělá. Gloria je tvrdší, ale když se háčkuje zhruba o číslo větším háčkem než je obvyklé, není to tak zlé. Deka je lehoučká jako pírko. Je maličká, tak do kočárku (65 x 75 cm). Je háčkovaná metodou c2c, na šířku má 43 čtverečků, na výšku 50. Lem je z osmi řad krátkých sloupků háčkovaných za zadní nitku. První řada je bílá za obě nitky - tou se srovnají všechny nepravidelnosti vzorku. Poslední řádka je tmavě petrolejová, která lemuje i postavičku myšáka. Všechny příze jsem našla doma v zásobách jako nespotřebované zbytky klubíček z jiných projektů, takže jsem výjimečně nemusela utrácet za nákup nové příze.
Obrázek myšáka jsem objevila na Pinterestu - bohužel autora jsem nedohledala, odkaz nefunguje. Už přemýšlím o další kombinaci barviček, myšák byl hodně závislácký.... Je tu jen malý počet barev a velké jednobarevné plochy, takže se příze nemotají do sebe a práce pěkně přibývá. Snad myšáček potěší i nějaké to dítko v kočárku...

Žádné komentáře:

Okomentovat