čtvrtek 10. srpna 2017

Hippie koník

Musela jsem si zase jen tak udělat radost rychlým a veselým projektem. Stále hledám nové typy panenek pro mrňata na spaní, ať ve formě malých deček, nebo tělíček bez výplně. Už jich mám pěknou řádku na své pinterestové nástěnce a nejraději bych udělala všechny!
Tentokrát to vyhrál koník se zajímavým a zcela originálním výrazem. Návod je ke koupení na Ravelry.

V původním návodu má koník bílé bříško. Já jsem ho udělala celého hnědého (koně přece bílá bříška obvykle nemívají) a bílé má jen punčošky na zadních nožkách. Kopýtka jsem pěkně vytvarovala a na zadní přišila stříbrné podkůvky. A aby nebyl koník až tak docela jednobarevný, olemovala jsem spodní část tělíčka zelenou řádkou pevných sloupků a přišila jednoduché kytičky. Menší verzi stejné kytičky má koník i v zapletené kštici. Kytičku jsem přišila na kousek kloboukové gumičky a tu jsem navlékla na ucho, aby kštice držela na straně. Teď má ty správné hippie doplňky, že?


Oči jsou bezpečnostní černé číslo 12. Nozdry jsem vyšila černou přízí (v návodu doporučuje autorka udělat nozdry z menších bezpečnostních oček, ale mám těch malých málo, tak si je šetřím).


 Oproti originálu má můj koník i ocas. Zapletený stejně jako hřívu a svázaný růžovým řetízkem.



Tady je koník pro srovnání vedle žirafky - je mnohem větší. Měří od ucha po podkůvku 43 cm.
Háčkovala jsem z příze Gina háčkem číslo 3, kytičky jsou ze Sněhurky. 
Když Lucinka dostala na vybranou, zda žirafku nebo koníka, koník to vyhrál na celé čáře. Dědovy geny se nezapřou...

Žádné komentáře:

Okomentovat