pondělí 6. února 2017

Copánková ušanka

Tak se zase vracím k čepicím. Zima je letos pořádná a zdaleka nekončí, čepice ještě užijeme.
Ve vánočních klubíčkách byla i tři (modrá, cyklámenová a smetanová) ze stoprocentní vlny Exclusive s přáním vytvořit z nich dámskou ušanku. Tady je první výsledek:




Na 100g klubíčku je návin jen 125 metrů, a to stačí tak na normální malou čapku, klapky na uši už se z jednoho klubka neudělají. A tak jsem musela kombinovat a improvizovat. Začala jsem smetanovou, vrchol čapky je z tmavě modré, bambulka nahoře na čepici je smetanová a bambulky na šňůrkách zase modré.
Našla jsem si sice pěkný a dobře napsaný návod Barbary Breiter, ale na její střídání pruhů s copánky a bez nich mi nevyšel počet ok - měla jsem o poznání silnější přízi než ona. A tak mi nezbylo než proužek bez copů nechat jen na klapkách a jinak celou čapku udělat copánkovou. I tak je moc hezká, ale hlavně teplá, měkká a perfektně sedí.





Bambulky jsou takovým úsměvným doplňkem a klapky mají trochu netradiční tvar, takže čapka je celkově docela zajímavá a nevšední.

Žádné komentáře:

Okomentovat