úterý 21. února 2017

Polštář s jezevčíkem

Můj bývalý šéf a kamarád slaví sedmdesáté narozeniny. Je to velký milovník psů a zvláště jezevčíků, tak bylo jasné, že dárek musím udělat v tomto duchu. Figurku jsem háčkovat nechtěla, takže jsem zvolila polštář. Nebylo vůbec jednoduché najít nějakou předlohu s jezevčíkem. Nakonec jsem uspěla a našla jakž takž vhodný vzorek. Jenže obrázek nejde zvětšit ani vytisknout v přehledné velikosti. Nejprve jsem tedy háčkovala přímo podle obrazovky. Ale nějak se mi obrázek celý posunul a rozsypal... Musela jsem všechno vypárat a začít znovu. Překreslila jsem si obrázek klasicky na čtverečkový papír a odškrtávala si řádky. Na druhý pokus už se zadařilo.



Uháčkovaný obrázek bylo potřeba trochu upravit, hlavně zapošít všechny konečky na rubu a vypnout ho do pravidelného tvaru, protože byl celý nakrabacený.



Ale s těmito úpravami už mám bohatou zkušenost z vánoční deky, takže tentokrát jsem to zvládla docela rychle. Nakonec jsem vypnutý obrázek našila na koupený hotový polštář z tmavě šedého plyše.
Snad se bude dárek líbit...


Háčkovala jsem z příze Gina háčkem číslo 3.

Žádné komentáře:

Okomentovat