pondělí 13. února 2017

Háčkovaná ušanka

Poslední čapka z vánočních vlněných klubíček Exclusive je takový můj vlastní experiment. Je háčkovaná od hora nejprve modrou vlnou polodlouhými sloupky za zadní nitku a pak následuje tříbarevný pruh z krátkých a dlouhých sloupků vzorkem zvaným indiánské slzy (Apache tears). Tenhle vzorek je pěknější ze 6 nebo 8 barev, ale i takhle je zajímavý.
Klapky na uši jsou zase z polodlouhých sloupků, háčkovaných nejprve jako kruh a poslední řádek jako polokruh.


A protože mi zbyly malé kousky vlny všech barev, udělala jsem střapce jak na klapky, tak i nahoru na čapku:


Tahle klubíčka jsem spotřebovala skutečně do posledního centimetru. Kdyby to takhle dopadlo vždycky, nekupily by se mi tu všude zbytky příze, pro které se těžko hledá využití. Ale já už něco vymyslím, aby zmizely! 

Žádné komentáře:

Okomentovat