čtvrtek 9. února 2017

Copánková čapka

Z cyklámenové vlny Exclusive jsem upletla další copánkovou čepici. Vybrala jsem tenhle vzor, kde jsou copánky jen v náznaku. Musela jsem přepočítat očka (matematika tedy rozhodně není mou silnou stránkou), protože moje příze byla silnější než v návodu. Ale pak už to šlo dobře a rychle:


Trochu jsem se potrápila s ubíráním (zase ta matematika!), ale s výsledkem jsem docela spokojená. Zbylo i na velkou bambuli, i když trochu řidší, namotanou jen kolem ruky. Aspoň nebude těžká.



Fotila jsem narychlo v kuchyni u okna, abych ještě stihla trochu denního světla. Až teď jsem si všimla, jak obrázek nad mým pracovním stolem krásně ladí s čapkou. Až na to, že pejsek na obrázku má na hlavě jablko, a ne bambuli...


Čapka pěkně sedí a hřeje! Takovou si musím udělat i pro sebe na příští zimu.

Žádné komentáře:

Okomentovat