pátek 4. března 2016

Flaškováza

Loni na podzim jsem dostala dobrý likér v krásné bílé láhvi. Z likéru mě pěkně bolela hlava a láhev přímo volala po tom, abych ji trochu "zkrášlila" poté, co pozbyla svůj obsah. Tak jsem ji obháčkovala bílou krajkou a přišila k ní tři spirálky, které vystihovaly můj tehdejší stav po požití...
Protože spirály byly tyrkysovo červené, láhev se mi jako dekorace nikam moc nehodila. Postavila jsem ji tedy na okno. A včera Marfuška na tom okně uviděla lézt berušku. Nevím, kde tu chudinka přezimovala a kam se vypravila, ale Marfušku pořádně nabudila. Jak ji lovila na skle, porazila tu úžasnou flaškovázu na kamenný parapet a rozbila ji.
Protože jsem neměla jinou fotku toho veledíla, vyfotila jsem ho aspoň rozlámané, abych ho zvěčnila. Už mám nachystanou další pěknou láhev...


Žádné komentáře:

Okomentovat