neděle 13. března 2016

Soví pytel pro miminko

Už brzy čekáme další vnoučátko, a tak se snažím při tom těšení tvořit i něco užitečného, co by miminko užilo. Zkusila jsem uháčkovat měkoučký teplý pytel na spinkání, do kočárku nebo do postýlky. Nápadů jsem našla spoustu, ale inspirovala jsem se především tímto.
Háčkovala jsem z příze Pryia zeleno-žluto-hnědé a zelenožluté háčkem číslo 4,5. Vnitřky očí, vínově červené lemy a žlutý zobák  jsou ze zbytků příze Elian klasik (háček  číslo 4). Jelikož příze je krásně měkoučká, troufla jsem si na hodně hrubý vzorek tvořený 5 spojenými dlouhými sloupky oddělenými 1 řetízkovým okem. Hladkou lícovou stranu jsem obrátila do rubu a na vrchu tak jsou velké pecky tvořící jakoby peří sovy. Dno, límec a křídla jsou z dlouhých sloupků, lemy očí, křídel a límce tvoří vždy 3 řetízková oka a pevný sloupek. Křídla jsem přišila jen do dvou třetin a vznikly tím praktické kapsy.
I když pytel není rozepínací a nebude použitelný v autosedačce, doufám, že v něm bude miminku dobře.



Žádné komentáře:

Okomentovat