středa 18. července 2018

Tužky pro paní učitelky

Zkusila jsem uháčkovat pár záložek ve tvaru tužky/pastelky jako malý dárek na konci školního roku pro paní učitelky ve škole i ve školkách.


Háčkovala jsem z příze Gina háčkem číslo 2,5. Tužka je ze dvou řádek polodlouhých sloupků. První řadu jsem háčkovala bez řetízku na začátku, druhou jsem háčkovala do přední nitky, aby vznikly vroubky. Pastelka je ještě o jednu řádku širší. Na jednom konci je ze dvou řádků krátkých sloupků kovová obroučka a ze dvou řádků růžových ks guma. Špička je také z krátkých sloupků (4-3-2) a tuha ze dvou dlouhých sháčkovaných dohromady.

Přidala jsem ještě smajlíka podle obrázku na Pinterestu a žabku, kterou jsem si tak nějak vymyslela.
Záložky jsem zabalila do celofánových sáčků spolu s kartičkou tvrdého papíru, na kterou děti mohly napsat nebo namalovat pro paní učitelku nějaký vzkaz či přáníčko.


Všechny záložky byly rozdány, dokonce i dvouletá Lucinka nesla jednu tetě do školičky. Zbyla jen jediná bezprizorní, asi neuhodnete, která... No ano, žabka. Tu používá Andělka, když se prokousává povinnou četbou.



Žádné komentáře:

Okomentovat