neděle 22. července 2018

Teplý svetřík

Objevila jsem úžasně jemnou a přitom teploučkou akrylovou přízi pro miminka se zajímavou strukturou Nako Elit Baby. Zkusila jsem uháčkovat teplý svetřík pro Joníčka, protože jej čeká dovolená na horách (sice letní - ale kdo ví, jak se tam může počasí vyvinout). Našla jsem skvělý návod , dokonce ve všech velikostech včetně dospěláckých.


Háčkovala jsem velkým háčkem (4) polodlouhými sloupky a za jedno odpoledne byl základ svetříku hotov. Rukávy se v původním návodu háčkují dokola, ale já jsem je háčkovala rovně, aby se zachoval stejný vzorek jako na svetru, a pak jsem je sháčkovala z rubu pevnými sloupky. Jen s límcem jsem měla trochu problém, nevycházel mi tam počet sloupků a musela jsem několikrát předělávat, ale nakonec jsem to trefila.
Překvapilo mne, jak takhle jednoduchý svetřík Joníčkovi sluší. Vypadá v něm jako školáček.
Tak, a je sbaleno na hory...


Protože na svetřík padlo skoro celé jedno přadeno, objednala jsem hned další dvě na čapku a bačkorky, popřípadě na větší svetřík na zimu. Málokdy totiž natrefím na přízi, ze které jsou háčkované oblečky takhle krásně měkké, a navíc tyrkysová s šedou je velice zajímavá kombinace a Joníčkovi moc sluší.
NAKO Elit Baby 21355 melírovaná

Žádné komentáře:

Okomentovat