pátek 5. února 2016

Trpaslíci v běhu času - jak to začalo

V listopadu jsem šmodrchala trpaslíky podle návodu paní Ling Ryan a moc jsem si to užívala. Takže jsem zajásala, když mi o víkendu od ní přišla aktualizace: Trpaslík Santa má svůj příběh - putuje historií od samého počátku až k okamžiku, kdy se stane Santou. V první aktualizaci je nejprve nahatý trpaslík jen s fíkovým listem (Adam Gonk) a pak jeskynní pračlověk s kyjem oblečený v kůži (Caveman Gonk).  Samozřejmě jsem neodolala a pustila se do háčkování - není nad to, dělat něco jen tak pro radost. Udělala jsem malou změnu - přidala jsem trpaslíkovi oči. Když měl klobouk až na nos, oči nepotřeboval, ale teď se mi bez očí nelíbil. Jediné, co jsem trochu podcenila, je barva. Chtěla jsem ho udělat ze silné příze, tak jak je uvedeno v návodu, a měla jsem doma jenom hodně, ale fakt hodně růžovou, takže vypadá jako opařený...

Tu je Adam v celé kráse:

 

A hned jsem si ještě přidala práci a udělala jsem Adamovi Evu. Má menší nosík a zvýrazněné tvářičky, no a samozřejmě prsa jako pořádná ženská, ovšem cudně zakrytá vrchním dílem fíkových bikinek. Jak by Adam mohl odolat jejímu jablíčku:

 





Jako pračlověk je Adam taky švihák, že? A jaký má kyj! Eva si ozdobila obleček kožešinkou kolem dekoltu, dřevěnou broží a cípky na sukni. A co to drží v ruce? Samozřejmě háček:





Jsou krásní. Sedí mi na počítači, koukají na mne a já jim v rámci prokrastinace rozplétám vlasy a fousy, aby byli ještě krásnější. Už se těším na středověk!



Žádné komentáře:

Okomentovat