pondělí 15. února 2016

Slunečnicový polštář

Návod na krásný polštář Tatsiany Kupryianchyk (je to autorka projektu Circles of the Sun, který jsem dělala loni v srpnu) jsem koupila už koncem roku, kdy vyhrál první cenu v celosvětové háčkovací soutěži jako nejkrásnější polštář vůbec.
No, s tím mým je to trochu slabší... Dělala jsem ho jako dárek a dala jsem si záležet. Jenže jak jsem se snažila o opravdu jasné slunečnicové barvy (tmavě hnědá, sytě žlutá, zelená) z klubíček mé oblíbené příze Jeans, výsledek byl hrozně křiklavý. Naznala jsem, že takhle strakatý polštář se bude nejlépe hodit v létě na zahrádku (obrázek přidám, až bude polštář hotový i s látkovým podkladem). A začala jsem znovu, se střízlivějšími barvami.
Inu, výsledek je decentní, ovšem kytičky na polštáři se slunečnicím moc nepodobají, jedině tak kompostovaným. Ale sehnala jsem krásný velký látkový polštář (50 x 50 cm) v příjemné béžové barvě, takže celek je docela přijatelný. Teď jen, aby se skutečně hodil do interiéru obdarované. K našemu nábytku v obýváku jde docela dobře. Vyfotila jsem ho i se svým oblíbeným obrázkem na zdi:




    

Žádné komentáře:

Okomentovat