pondělí 15. února 2016

Čelenky

Dostala jsem náročný úkol: za dva dny vymyslet a uháčkovat čelenky pro dvě děvčata (5 a 12 let) žijící v Londýně - takže žádné měření a zkoušení nebylo možné. Trochu jsem se inspirovala na Pinterestu, kde jsem si založila hned novou čelenkovou nástěnku. Pak jsem popadla nejlepší přízi, kterou jsem doma měla (Baby Merino) v barvě šedé a mátové a uháčkovala jsem dvě čelenky hráškovým vzorkem (1 ks, 1 řo). Tenhle vzorek je "natahovací", tak snad čelenky padnou dobře a díky materiálu budou i pěkně hřát. Aby byly trochu líbivé, přidala jsem pár kytiček s barevnými knoflíčky:




A protože práce šla rychle od ruky a zbylo mi trochu času, udělala jsem ještě obyčejné akrylové jen z dlouhých sloupků - jednu už víc dospěláckou ve fialové barvě, druhou růžovou s "uzlíkem" pro mladší slečnu. Obě jsem pak vyprala v šamponu a vymáchala v kondicioneru, aby byly pěkně měkoučké, a stihla jsem je i usušit, než jsem je předala.




Už jsem dostala SMS, že čelenky sedí dobře, tak snad děvčatům chvilku vydrží. Tady jsou všechny pohromadě:




Žádné komentáře:

Okomentovat