pátek 2. března 2018

Lost in time

Nádherná kombinace barev v klubíčku Sheepjes Whirl 773


a geniálně vymyšlený návod na šátek, na který stačí právě jedno klubíčko! Pak už stačí jen háček (v tomto případě 3,5) a pár dnů času - a výsledkem je takovýto překrásný výtvor:


Takhle se to "líhlo":


Byla to radostná práce, určitě bude také radost ten šátek nosit! Snacha se těší, že ho vytáhne na procházku s kočárkem.

Neodolala jsem a uháčkovala jsem ještě jeden pro sebe. Stále mne zlobily hlasivky, čekala mne přednáška v Praze a cesta klimatizovaným vlakem, tak jsem potřebovala mít krk pěkně v teplíčku. Stihla jsem ho dodělat až pozdě večer před odjezdem, ale posloužil dobře. 
Název příze si nepamatuji, měla stejný návin (100 m) jako ta předchozí, ale byla o nitku silnější, tak mi nevyšlo na celých 5 opakování vzorku. Ale velký je dost, určitě ho užiju. Zatím nemá střapce, ale udělám je, šátek je s nimi zajímavější. 







Žádné komentáře:

Okomentovat