čtvrtek 25. května 2017

Ninja

I kluci se rádi při usínání přitulí k měkoučké hračce. Ale musí být "klučičí". Pro vnoučka Matýska jsem po úspěchu Elsy a Anny našla speciální usínací hračku určenou právě pro akční kluky - želváka Ninju . Zase placený návod, ale velmi pěkně napsaný, užiju ho určitě ještě mockrát. Oproti originálu jsem si trochu změnila barvy na krunýři i předním štítu (hlavně proto, že zásoby zelených klubíček došly a musela bych nakupovat další přízi). Poprvé jsem háčkovala šestiúhelníky. Jen jich bylo nějak moc...


Háčkovala jsem zase z příze Elian Klasik (světle zelená, žlutá, hnědá, oranžová). Tmavá zelená je ze zásob - značku už nevím. Hlavičku jsem dělala háčkem 2,5, tělo 3,5.
Fotila jsem narychlo večer...




Ninja už spinká v Matýskově postýlce.

Žádné komentáře:

Okomentovat