čtvrtek 25. května 2017

Elsa a Anna

Chtěla jsem poslat zas něco háčkovaného své praneteři Haničce. Našla jsem jednoduchý návod na krásné princezny - sice placený, ale ne drahý. Tak jsem to zkusila. Nevěděla jsem, jestli má Hanička raději Elsu nebo Annu a hračky měla dostat jako překvapení, takže jsem raději udělala obě.





Zbylo mi trochu příze Elian Klasik z deky, další dvě klubíčka v potřebných barvách jsem dokoupila, a pustila jsem se do práce. Nešlo to až tak rychle, jak jsem si představovala, každá panenka mi zabrala skoro tři dny, než byly hotové všechny detaily, ale byla to radostná práce.
I Hanička prý měla radost, takže té radosti byla hromada.




Panenky jsou měkoučké, ideální do postýlky. A tím, že nemají tělíčko, jsou i skladné. Toho Hanička hned využila a nacpala si je do školkového batůžku.

Tady jsou panenky ze všech stran. Dokonce i pěkně stojí - příze Elian Klasik je silnější a s háčkem 3,5 (na hlavičku jsem použila háček 2,5) je je výtvor docela pevný.





A takhle je vyzkoušela Lucinka v kočárku:


Jednu Elsu jsem musela hned udělat také pro Andělku. Tu jsem nestihla ani vyfotit...


Žádné komentáře:

Okomentovat