čtvrtek 25. května 2017

Modrobílá kabelka

Andělka je náramná parádnice. Koupila jsem jí k narozeninám pár letních oblečků v modré a bílé barvě a hledala jsem také vhodnou kabelku. Našla jsem na Pinterestu jednu překrásnou malou kulatou kabelku, a návod je zdarma. Háčkovala se skoro sama!


Použila jsem přízi Gina v bílé, tmavě modré, modrošedé a světle modré barvě a háček číslo 3. Zatímco kulatá část je popsána pěkně srozumitelně a kabelka se hezky tvarovala, čtverec na překrytí horní části se mi nedařil - byl stále křivý a musela jsem ho vypnout, aby se trochu srovnal. Příště asi zvolím jiný, osvědčený čtvercový vzorek.


Do kabelky jsem všila podšívku, aby řídkým vzorkem nevypadly Andělce nějaké vzácné poklady.
A tu je kabelka z obou stran:



A tady visící na tmavé stěně:


S takovou bych vyrazila do šumu i já!


Žádné komentáře:

Okomentovat