středa 11. ledna 2017

Pánská háčkovaná šála a čapka

Druhým projektem z Ježíškových klubíček je pánská šála s čepicí z jemné a krásně barevné příze YarnArt Eeverest.



Tentokrát jsem trefila vzorek hned napoprvé. Háčkovala jsem dlouhými sloupky metodou c2c, tedy z rohu do rohu, a dlouhé barevné přechody tvoří na úpletu perfektní diagonální pruhy.
Čepici jsem háčkovala háčkem číslo 5. Nejprve jsem udělala pruh zhruba 18 x 53 cm. Ten jsem sháčkovala, nahoře nabrala z každého čtverečku po jednom oku a ve dvou řadách jsem čapku postupně uzavřela. Na spodním okraji jsem nabrala z každého čtverečku po 2 očkách a háčkovala jsem lem ze 3 řad polodlouhých a jedné řady krátkých sloupků píchaných za nejzadnější nitku. Nakonec jsem čapku obháčkovala jednou řadou račích sloupků a přišila jsem hustou bambuli.






Šála byla jednoduchá - je široká 50 cm a háčkovala jsem háčkem číslo 7, dokud příze stačila (bylo jí celkem 400 g). Je dlouhá 190 cm.




Tu je celý komplet na "manekýně" (jen jsem nějak nevychytala pozadí).


A druhá zakázka je připravena k převzetí:


Žádné komentáře:

Okomentovat