čtvrtek 23. dubna 2020

Lucinčiny princezny

Lucka už dávno chtěla uháčkovat Disneyovy princezny. Jednu jsem zkusila podle obrázku, ale nebylo to ono. Hledala jsem tedy, jestli by nebyl nějaký návod. A našla jsem celou knihu s dvanácti figurkami! Hned jsem ji objednala na Book Depository v Anglii. Dorazila asi po třech týdnech a já jsem musela ještě doplnit zásoby příze (háčkovala jsem z Elianu klasik háčkem číslo 3), koupit bezpečnostní oči (objevila jsem maličký, ale v této oblasti dobře zásobený obchůdek, kde jsem přikoupila ještě krásné nůžky a sadu ergonomických háčků) a začala jsem tvořit. Šlo to pomalu, na jedné princezně jsem pilně pracovala vždycky nejméně dva dny. Ale stálo to za to. Tady jsou všechny spolu:


 Kmotřička víla a Popelka:


Tiana a Bella:







Růženka a Mulan:



Jasmina a Pocahontas:




Sněhurka a Locika:

 

Merida a Ariel:

 



Knížka byla zabalená v krásné krabici, do které se všechny uháčkované princezny vešly, a tak Lucka dostala k narozeninám opravdu originální dárek a měla z něj radost. Celé odpoledne si s Andělkou s princeznami hrály.

Žádné komentáře:

Okomentovat