úterý 8. ledna 2019

Víceúčelová muchomůrka

Druhým háčkovaným vánočním dárkem pro Joníčka byla sada háčkovaných misek a malých míčků v duhových barvách. Návod zdarma jsem našla zde. V původním návodu je šest misek (fialová, modrá, zelená, žlutá, oranžová a červená), které jsou tak velké, aby do sebe zapadaly, a v každé barvě tři malé míčky.


Háčkovala jsem z dvojité Giny háčkem číslo 4. Když bylo hotovo, přemýšlela jsem, kam míčky uložím. Našla jsem plastový válec, obháčkovala jsem ho bílou sítí a krajkovým prstencem, míčky se krásně všechny vešly dovnitř a složené misky slouží jako víko. Ale aby na válci misky dobře držely, musela jsem uháčkovat ještě jeden větší míček v duhových barvách, který je jen lehce vyplněný, aby byl dobře tvárný a tvořil špunt, který ucpe válec a zároveň se na něj nasadí nejmenší miska. A vznikla krásná muchomůrka...





S míčky a miskami se dá hrát spousta her ("skořápky", "petang", "košíková"), nejen poznávání barev. Joníčka zatím nejvíc baví míčky cucat...





Žádné komentáře:

Okomentovat