sobota 8. prosince 2018

Toothless

V říjnu jely děti s tátou na tatínkovský víkend. Ústředním tématem srazu byli draci. A tak babička tvořila nezbytné rekvizity: "velkým" dětem velké draky a malé Lucince malého dráčka. Všichni chtěli Bezzubku, kterého zahlédli v mém počítači na Pinterestu. Stihla jsem to jen tak tak...



Dalo dost práce najít návod - po dlouhém pátrání jsem našla jeden placený na německém Makeristu.
Prvního draka jsem háčkovala z dvojité Giny háčkem č. 4 a vyplnila ho molitanem. Hezky držel tvar, ale molitan hodně prosvítal dírkami. Tak jsem celého dráčka kolem dokola prošívala, abych dírky trochu zacpala. Matýsek byl ale spokojený, to je hlavní:


Druhého jsem háčkovala z dvojitého Elianu Klasik a výsledek byl o mnoho lepší. Vycpala jsem ho běžnou polštářovou výplní a drží snad ještě lépe než ten první. Andělce se moc líbil, hlavně ocenila, že jsem ho stihla udělat včas (za tři dny).


Dráčka pro Lucinku jsem háčkovala podle tohoto návodu z jednoduché Giny. Povedl se náramně, ale fotku jsem nestihla... Ještě mám rozdělaného jednoho pro Joníčka, tak obrázek doplním, až ho dodělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat