středa 4. května 2016

Mimoň Bob

Vnouček Matýsek má nyní mimoňové období - celou zimu nesundal z hlavy mimoňovou čapku (tu jsem tady ani nepředvedla, nestihla jsem udělat žádné fotky, tak rychle zmizela), má Mimoně na batůžku, na tričku, na deštníku. Takže dárek k jeho třetím narozeninám byl jasný - "nějaký Mimoň". Matýsek má rád Boba, a tak jsem pátrala, až jsem našla krásný srozumitelný návody tady. No, srozumitelný... Je to tuším ve španělštině, a až když jsem se prokousala háčkovacími termíny v tomto pro mne naprosto neznámém jazyce, zjistila jsem, že na konci je anglická verze.
Jediná změna, kterou jsem udělala oproti návodu, byly ruce. Zatímco v původním návodu má Bob palčáky, já jsem mu udělala prstové, tedy tříprstové rukavice. Ale byla to tak hrozná práce (večer s malým háčkem a černou vlnou), že jsem to prostě nějak zkusila a nedělala jsem si poznámky, takže nemohu sloužit.


Tělíčko jsem dělala ze žluté příze Elian Klasik, kaťata z modré příze Batole. Háček číslo 1,75, aby byl výsledek co nejhustší a pevný. Vycpala jsem ho drceným molitanem a je opravdu festovní. Boty jsem vyztužila vložkami z plastových desek na dokumenty, a když se Bob správně našteluje, dokáže sám stát.



Maminka přidá k Bobovi přísavku na sklo, aby mohl cestovat s Matýskem autem.

Žádné komentáře:

Okomentovat