pondělí 4. ledna 2016

Vánoční dárky

Tentokrát jsem Ježíškovi trochu napověděla, které dárky by mne hodně potěšily. A on mi přinesl fůru nádherných dárečků!
Dostala jsem pět klubíček jemně vzorované příze švýcarského výrobce Wolltraum (na obrázku jedno klubíčko chybí, protože už jsem z něho v době focení tvořila). Barevné kombinace mají své názvy podle písniček, protože celá série je jmenuje My Melody. Ta, co chybí, byla bílo-béžovo-šedo-petrolejovo-antracitová a jmenovala se Stairway to Heaven. Růžovo-šedo-černá se jmenuje Only You, ta veliká žluto-červeno-vínovo-černá je Heart of Gold, červeno-vínovo-černá je Burning Love a poslední modro-žluto-béžová je California Blue.


Přímo na stránkách výrobce je spousta tipů na šátky a plédy z krajkových vzorů. Ty jsou sice překrásné, ale myslím, že pro denní nošení trochu nepraktické. Tak jsem po dlouhém přemýšlení zvolila prostý vzor z dlouhých sloupků, který je hustější, takže šátek dokáže i zahřát a neprofoukne, když se vezme jako šála do zimního kabátu.

Ale dostala jsem ještě další dva tvořivé dárečky. Jeden je zatím tajný - je to předplatné na jeden CAL, kde se bude tvořit také šátek, ale vše vypukne až koncem ledna. Zatím byly zveřejněny jen tipy na přízi. Já zatím žádnou konkrétní vymyšlenou nemám - tipy z Ravelry se mi zdají moc drahé, tak kouknu do mého obvyklého obchůdku a zkusím něco vybrat, nebo se půjdu pokochat do nějaké galanterky - jde jen o 20 dkg příze.
Druhý dárek je zcela konkrétní - je to kabelka, jejíž přední strana je tvořena krásnou mandalou. To je sice hodně pracná věc, ale určitě se do ní pustím, snad ji moc nepokazím.
Takže hurá do práce! 


Žádné komentáře:

Okomentovat