úterý 12. ledna 2016

Pončo Heart of Gold

Další vánoční klubíčko zpracováno! Vytvořila jsem z něj své první pončo.
Nejprve jsem zkusila začít podobným vzorkem, jakým jsem dělala šátky. Ale nějak jsem pořád nebyla spokojená. Hledala jsem nějaký jednoduchý řídký vzorek - bude to na léto, jen místo lehkého svetříku. Nakonec jsem zkusila napodobit vzor podle jednoho obrázku šátku na stránkách Wolltraum, nevím, jestli jsem to trefila správně. Jsou to samé dvakrát nahazované sloupky, s výjimkou první a poslední řady, kde jsem použila jen dlouhé. Tu je amatérský nákres:


Než jsem se rozjela, asi 10x jsem párala. Až jsem měla strach, aby to ta příze vydržela. Ale když jsem si zvykla na sled sloupků, šlo to už rychle, celé pončo jsem s přestávkami zvládla asi za 4 dny. A spotřeba příze byla malá, odhaduji tak 200 g, takže mi ještě velký kus 300g klubka zbyl - bude na další šátek nebo šálku.
A tu je pončo v celé kráse:



Přes bílé kalhoty a tričko to bude perfektní a hlavně pohodlné.
No a na závěr zase malá kulturní vložka, písnička Heart of Gold. Na téhle nahrávce ji zpívá můj velký oblíbenec Johnny Cash.



Žádné komentáře:

Okomentovat