pondělí 30. listopadu 2015

Trpaslík Modrovous

Tentokrát jsem podle osvědčeného návodu zkusila udělat menšího trpaslíčka. Základna má jen 24 sloupků, stejně tak krempa klobouku. Poslední řádka na klobouku jsou račí sloupky, ty se mi osvědčily už u Barbarossy - klobouk se pak krásně vytvaruje kolem nosíku.


 Takhle vypadá úplný základ malého trpaslíka.

 A tady už je hotový. Aby lépe stál, obháčkovala jsem základní kruh 24 krátkými sloupky černou přízí, takže má jakési botky. Fousy jsem rozpletla. Ruce jsou z 3 kruhových řad po 5 krátkých sloupcích, na rukávky jsem je "splácla" a háčkovala 3 řádky po 3 sloupcích rovně.


Tak to je celá parta pohromadě. Dětem se všichni trpaslíci líbí a hází je po sobě, protože jsou pěkně těžcí, vyplnění rýžovými pytlíky. Inu, nejlépe se tvoří jen tak pro radost...

Žádné komentáře:

Okomentovat