sobota 14. listopadu 2015

Santové

Když jsem objevila tyhle nádherné skřítky, nechala jsem (jako obvykle) ležet všechny rozdělané projekty, zakoupila na Ravelry návod a hned jsem se pustila do tvorby. Autorkou popisu je Ling Ryan a napsala ho velmi důkladně a přesně, takže jsem netápala.
Menší Santa je z příze Glorie, fousy jsou z chlupaté příze s lurexovým leskem Elian Exclusiv. Dneska jsem udělala ještě jednoho většího z příze Jeans. Na oba jsem vzala háček číslo 2 se silnou rukojetí.
Ze silnější příze se dělalo lépe, přehledněji, ale vzhledem k tomu, že příze Jeans je z poloviny bavlna, je figurka tužší, Takže se mi nakonec víc líbí ten první trpajzlík. Do obou jsem podle návodu dala "bombu" z kousku punčochy naplněné rýží, aby panáček dobře stál. To je perfektní nápad, to zkusím i u loutek do divadélka pro děti, jestli budu ještě nějaké dělat. A měla bych - nabízí se sedm trpaslíků, když mám teď tak dobrý návod. Jenže ty moje prsty, ty tak trpí! Asi zůstanou Santové sami... Láká mne ještě vlasatý skřítek v nějaké hnědé a zelené barvě, toho udělám na zahrádku, bude tam hlídat. Tak až si prstíky odpočinou...





Žádné komentáře:

Okomentovat