pondělí 31. srpna 2015

Polštář Circles of the Sun

Přestože mám teď háčkování zakázané a ruce stále bolí jak čert, nemůžu si pomoct, je to obsese. Hned jak ráno otevřu oči, koukám, kde mám háček a jdu něco šmordchat. Nový úžasný CAL jsem našla díky Dedri Uys - když skončil projekt Sophies Universe, odkázala tvořeníchtivé dámy na blog mladé švédské designérky žijící v Brně(!) - její díla jsou úžasná! Odolávala jsem do poslední chvíle, ale pak jsem všechny potřebné čtverečky na polštářový obal stvořila během týdne a už se můžu pochlubit výsledkem. Nejprve jednotlivé čtverečky - jsou překrásné a zvláštní a určitě udělám ještě aspoň jednu sérii:











A tu je hotový polštář, dodělala jsem ho včera večer, takže fotka je trochu tmavá:


Nakonec jsem koupila větší polštář (50x50 cm) a velký motiv jsem našila na něj, a přikoupila jsem další dva malé (40x40) a po jednom motivku jsem našila na střed. 


Tvořila bych dál, ale nikdo už nechce polštáře a mně se jich sem víc nevejde... No, možná vejde, ale zase zkusím nějaké jiné. 


Žádné komentáře:

Okomentovat