pátek 28. srpna 2015

Kytičky pro babičku

Včera jsem náhodou našla na Pinterestu odkaz na anglickou tvořivou výstavu Yarndale. Součástí té výstavy je dobročinná akce na podporu Alzheimerovské společnosti. Vyzývají tam tvořilky z celého světa, aby poslaly kytičky (pletené nebo háčkované), ze kterých pořadatelé udělají obrovskou kytičkovou duhu. Ty kytičky pak chtějí rozprodat a peníze užít na výzkum Alzheimerovy choroby.  Duha bude na památku všech, co umřeli na Alzheimerovu nemoc.
Hned ráno jsem popadla háček a už jsem jela, bez návodu, rychle jen nějaké jednoduché kytičky. A pak jsem vytáhla babiččinu krabici s knoflíky a přišívala jsem korálky a knoflíčky a špendlíky a brečela jsem nad tím a vzpomínala...
Hned jsem kytičky poslala, aby došly včas. Uzávěrka je 11. září. Babička by se 12. září dožila 92 let, kdyby ji ten Alzheimer neudolal. Možná mi babička sama nějak přihrála ten odkaz, asi chtěla svoje "poklady" někde uplatnit. Tak snad bude spokojená. Jsem zvědavá, jestli pořadatelé pošlou podrobné fotky, abych v duze moje kytičky našla.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat