sobota 18. června 2022

Usínáček žabák

 A ještě jeden usínáček od Melanie Grobler - žabák s uličnickým úsměvem. Maličko jsem si ho upravila - přidala jsem nosní dírky, protože se mi zdál obličej takový prázdný. A také jsem zvýraznila prstíky na nohou i na rukou tím, že jsem je omotala přízí, aby vznikly kuličky. Srdíčko jsem umístila dopředu, tam, kam patří...

Háčkovala jsem (jako skoro všechny hračky) z příze Jeans, tentokrát jen ze zbylých klubíček z veliké deky. Háček jsem použila 2,5. Mám pocit, že háčkuji čím dál volněji - asi to bude pokračující ztuhlostí kloubů na prstech a sníženou citlivostí. Maličké věci z tenké příze už bych asi vůbec nezvládla. Žabáka jsem uháčkovala docela rychle a snadno, ale to sešívání dohromady, to už mým bolavým rukám taky nesvědčí, a tak mi to trvalo pěkně dlouho. Ale je hotovo!






Žabáček už je také na Fleru, snad se bude líbit.



Žádné komentáře:

Okomentovat