neděle 7. dubna 2019

Hrací kostka pro Joníčka

O jednu hrací kostku už jsem se pokoušela podle obrázků na Pinterestu, ale nedodělala jsem ji - byla moc členitá a složitá. Snad někdy... Našla jsem ale jinou, s domácími zvířátky, která se mi moc líbila. Návod je placený a hodně drahý, ale podrobný a jasný.
Bavlněné příze jsem měla dost (další vánoční dárek), molitanovou kostku na výplň také - jen byla o něco menší než v návodu, takže jsem musela uháčkovat i stěny kostky menší. Až v průběhu práce jsem zjistila, že se na kostce budou zvířátka trochu mačkat... Snad to tolik nevadí.


A tady jsou obrázky, jak práce pokračovala. Začalo to kostkou:
 Díra pro myšku:

A myška - sotva se do té díry nacpe...

 Na protější straně je slepička s vajíčkem na šňůrce:

Pejsek má kostičku připnutou ke kostce poutkem a knoflíčkem:

Kočka se mi trochu rozmazala - ta má rybičku v lavoru, také na šňůrce, aby se neztratila.

Prasátko má kukuřici připnutou poutkem s knoflíčkem:

Kravička je nejhezčí - má kytičku na knoflíku:

A tady jsou všechna zvířátka kolem dokola:







 Málem jsem přišla o ruce - háčkovala jsem háčkem číslo 1,5 a 2, aby zvířátka byla pěkně pevná. A to kompletování bylo nekonečné! Ale mám radost, kostka je pěkně barevná a snad Joníčkovi chvíli vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat