čtvrtek 20. dubna 2017

Opilá ovečka

Tentokrát jsem na Velikonoce žádné nové ozdůbky a dekorace nechystala, protože nějak nebyl čas. Ale během Velikonoc, kdy jsem byla doma docela sama, jsem šmejdila po Pinterestu a po facebookových háčkovacích stránkách, a našla jsem úžasné figurky tří ukrajinských návrhářek publikujících pod hlavičkou LittleOwlsHut. Návody mají drahé a náročné na precizní práci. Ale našla jsem i jeden, který je zdarma na Ravelry. Je to ovečka Dolly s vykulenýma očima, co se neudrží na nožkách. Hned jsem se do ní zamilovala. Nenašla jsem sice vhodnou huňatou přízi a o svátcích byly mé oblíbené obchůdky zavřené, tak jsem popadla prastaré zbytky tuším Crilanu a kousek tenké příze podobného stáří z mého zbytkového pytlíku, a musela jsem to zkusit.


Ovečky mi bylo líto, že je tak hrozně ošklivá, a tak jsem ji trochu vylepšila obojkem s rolničkou a barevnými knoflíčky, dokonce i výšivkou na boku. Nevím, jestli jí to prospělo, ale vyhrála jsem si s ní dlouho...







Díky téhle krásné ošklivce jsem měla skutečně veselé Velikonoce. Už dělám druhou...

Žádné komentáře:

Okomentovat