čtvrtek 8. prosince 2016

Deka Podzim v lese

Na dlouho jsem se odmlčela, Ale to neznamená, že jsem nic netvořila, právě naopak. Dala jsem si závazek vyrobit tři vánoční dárky, a dokud nebudou hotové, nic nového nezačínat. Sice jsem tím porušila svůj nastolený systém (každou středu něco nového a každou neděli něco dodělaného ze starších rozdělaných věcí), ale už jdu do finále a možná všechny tři dárky stihnu!
Tady je první - deka pro babičku:


Je to variace na Last Dance on the Beach. Zvolila jsem 14 barev, jak syté, tak pastelové, které byly vidět na podzim všude kolem. Miluji podzim a jeho barvy, a tohle byla jedinečná příležitost je uplatnit v jednom výrobku. Od každé barvy jsem uháčkovala tři čtverce. Z původního návodu jsem dva motivky změnila a dva nové doplnila. Tu jsou všechny:



 

 

 

 

 

 

Trochu starostí mi způsobila skladba celé deky, mockrát jsem čtverečky přehazovala, než se mi výsledek líbil. Snad se bude líbit i babičce...
Okraj jsem uháčkovala smetanovou barvou podle původního návodu.
Použila jsem přízi Elian Klasik, dvě klubíčka od každé barvy. Háčkovala jsem háčkem číslo 4, okraj pak háčkem 4,5. Deka je krásně měkoučká a teplá, vzorky plastické. Snad vydrží i několik vyprání...


Žádné komentáře:

Okomentovat