čtvrtek 9. dubna 2015

Polštář Sophie´s Garden

Nedalo mi to a musela jsem zkusit nové barvy na vzoru Sophie. Našla jsem ve starých zásobách přízi Glorii v odstínech, se kterými se dalo pěkně experimentovat a navíc se z této příze příjemně háčkuje. Vzor Sophie´s Garden vyšel s háčkem č. 2 akorát na 40cm polštář, přidala jsem jen jednu řadu zkřížených dlouhých sloupků (vynech první sloupek, do dalších 3 DS a pak DS zpátky do prvního sloupku), abych dodržela barevné schéma.
Zadní strana je látková, zapínání na knoflíky. Zadní stranu jsem obšila dokola obnitkovacím stehem dvojitou modrou přízí a nakonec po obvodu sháčkovala s přední částí krátkými sloupky.
Polštář dostala Lada jako dárek k narozeninám.
Už se mi honí hlavou další barevné kombinace...





A tady je druhý dokončený polštář. Poslala jsem ho sestře, ale nevím, zda se jí budou hodit barvy. Když tak udělám další...


A tu jsou další - červený pro Julinku, modrožlutý pro tchyni a poslední snad pro mne:








Když jsem byla před dvěma týdny v Plzni u sestry Jiřiny, zjistila jsem, že se jí původní polštář barevně vůbec nehodí do ložnice. Nad postelí jí visí nádherný lapač snů s orlími pery, tak jsem zkusila namíchat barvy tak, aby nový polštář s lapačem pěkně ladil:





Žádné komentáře:

Okomentovat