neděle 12. září 2021

Duhová šála c2c

 Našla jsem moc zajímavou šálu z barevného klubíčka, která se háčkuje šikmo, z rohu do rohu. To jsem musela zkusit! Návod jsem našla na Ravelry, přízi Flowers v duhových barvách jsem měla doma, popadla jsem háček číslo 3 a už jsem jela! Ze začátku se zdálo, že to přibývá rychle, ale než jsem udělala tři a půl opáček základního vzoru, uběhlo pár týdnů. Bylo totiž potřeba pořád počítat a sledovat návod, takže u televize to nešlo a přes den moc času na háčkování nemám...

Ale je hotovo! Trochu práce dalo ještě šálu vypnout do správného tvaru, protože ten šikmý vzor ji celou trochu zdeformoval. Lucinka mi vydatně pomáhala špendlit a šplíchat rozprašovačem, a výsledek je nádherný. Šála měří na délku 2 metry, na šířku 50 cm. Kousek příze mi ještě zbyl, fialové spektrum, a mám ještě jedno klubíčko... tak možná uháčkuji ještě jednu stejnou šálu zase z druhého konce. Mám z ní velikou radost. Zkusila jsem ji nabídnout ve svém obchůdku na Fleru, ale myslím, že o ni bude zájem mezi snachami... 











Žádné komentáře:

Okomentovat