pondělí 13. září 2021

Šála s francouzským šarmem

 První šálu Etole Solidaire jsem uháčkovala už před dvěma lety z klubíčka příze Etrofil v šedavé  barvě s dlouhými nenápadnými barevnými přechody. Nedávno jsem ji věnovala mé dávné kamarádce z Německa. 




A protože jsem měla doma stejnou přízi v jiné barvě, udělala jsem si novou. S háčkem 3,5 to pěkně přibývalo. Vzorek je jednoduchý, jen "plamínky" na obou koncích šály jsou trochu pracné, ale zato dodají šále na zajímavosti. Z barvy jsem měla trochu strach - od kivi přes šedozelenou po petrolejovou, nějak se mi to pořád nelíbilo. Ale jakmile jsem šálu dokončila a vypnula, teprve se ukázalo, jak je krásná. Na černém svetru přímo svítí.






Šála je dlouhá 190 cm (bez plamínků) a široká 45 cm. Materiál je krásně měkoučký, směs bavlny a akrylu, určitě bude i příjemně hřát, když bude šála v zimě omotaná kolem krku.

Už je také darovaná - snad se líbí.   
 

Žádné komentáře:

Okomentovat