čtvrtek 24. června 2021

Barevná síťovka

 V zimě jsem koupila mezi jinými klubíčky tenké příze pro panenky také Alize Diva Batik. Vybrala jsem ale hnědočervenou barvu, která panenkám moc neslušela. Po několika pokusech jsem ji na čas odložila, než mne napadlo zkusit z ní uháčkovat síťovku. Je to totiž mikrovlákno, velice pevné a odolné, a přitom pěkně hladké.

Našla jsem takový trochu zmatený rukou kreslený návod na kabelu pro panenky, tak jsem si ho upravila do větší velikosti a souměrnosti, inspiraci jsem našla i na youtube. Háčkem číslo 3 (mohl být i větší) jsem do řetízku z 29 oček uháčkovala 28 krátkých sloupků. Takto jsem udělala 5 řad. Pak jsem do každého sloupku uháčkovala 7 řo a ks. Dalších 38 řádků je vždy 7 řo a ks pod oblouček předchozí řady. Druhý horní okraj je stejný jako první - pod každý oblouček jeden krátký sloupek a pak další 4 řady ks. Naváže se hned uchem (70 řo) a obháčkováním okraje (1 ks a 1 řo pod každý oblouček), okraj a ucha jsem pak obháčkovala čtyřmi řadami ks. Hleděla jsem hlavně na to, aby mi vyšla příze pěkně barevně a na obou stranách stejně. Z jednobarevného klubíčka by mohla být síťovka větší, ale i do téhle se vejde dost.



Malý kousek příze mi zbyl, tak jsem ho využila k původnímu účelu - tašce pro panenky. Začínala jsem devíti řetízky a následně třemi řadami po 8 krátkých sloupcích na horní okraj. Pak následuje síťka z ks a 6  řo (23 řádků) a znovu horní okraj. Ucha mají 25 řo, strany s uchy stačilo obháčkovat dvěma řadami ks. Panenky tam určitě nacpou celý nákup. Zatím se tam schovává medvěd...




3 komentáře:

  1. Dobrý den, našla jsem Vaši hackovanou deku Star Wars z roku 2019:/ Myslíte, ze bych si ji u vás mohla objednat? Mám o ni obrovský zájem, moc se mi libi.

    Dekuji
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, našla jsem Vaši hackovanou deku Star Wars z roku 2019:/ Myslíte, ze bych si ji u vás mohla objednat? Mám o ni obrovský zájem, moc se mi libi.

    Dekuji
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, děkuji, jsem ráda, že se Vám deka líbí. Ale podruhé už bych ji dělat nechtěla, bylo to nekonečné. U deky je link na návod - tak jestli se odvážíte sama, nebo zkuste někde na háčkovacích fb fórech zadat poptávku.

    OdpovědětVymazat