čtvrtek 24. června 2021

Deka pro berušku

 Zase jeden dokončený projekt - deka pro miminko. Začala jsem ji háčkovat zhruba před rokem, když jsme čekali přírůstek do rodiny, ale zůstala nedokončená, protože se narodil kluk Vilík a musela jsem honem háčkovat klučičí deku. Zbývalo "jenom" zapošít všechny konečky, udělat jednoduchý lem, deku vyprat a pěkně vypnout do pravidelného čtvercového tvaru. 



Návod jsem koupila včetně rozpisu jednotlivých řádků, háčkuje se mi tak rychleji. Ale byla to asi zatím nejtěžší C2C deka, kterou jsem dělala, a nejsem moc spokojená s barevnými přechody. Možná proto, že barvy jsou tak výrazné. Deka má 100x100 čtverečků a je velká zhruba 116x116 cm.


Háčkovala jsem zase z příze Jeans háčkem číslo 3,5. Tentokrát jsem kromě oblíbeného výrobce Yarn Art koupila bledě modrou barvu od Vlna Hep - zdála se mi hezčí, světlejší, ale je mnohem tvrdší. Příště zkusím Etrofil, ta je údajně nejjemnější, nebo Alize Cotton Gold, z té se mi moc dobře háčkuje.

Tahle dečka poputuje jako dárek k právě narozené holčičce synova kamaráda. Ale zkusím dát fotky na Fler a nabídnout deku na objednávku. I když upřímně zrovna tuhle podruhé háčkovat netoužím...





Žádné komentáře:

Okomentovat