úterý 15. ledna 2019

Přívěsek na klíče Dobby

Na chvilku jsem zase odskočila od velkých rozdělaných projektů (jsem nenapravitelná!) a udělala jsem si drobnost pro radost. Je to maličký skřítek Dobby s karabinkou na pověšení ke klíčům.


Návod jsem koupila na Etsy jako soubor Kouzelníci (Harry, Ron a Draco), Čarodějka (Hermiona) a Skřítek Dobby. Sice jsem pak všechny figurky našla zdarma na Ravelry, ale těch pár korun jsem nelitovala - kanadskou autorku Jillian Hewitt mám ráda a už jsem pár věcí podle jejích návodů háčkovala (třeba tohoto zajíčka pro Lucinku), tak jsem ji ráda podpořila.
Dobbyho jsem zkusila nejprve z bavlněné příze Catona, ale byl moc velký. Nechala jsem ho tedy rozdělaného (zase!!!) a pustila se do jiného ze zbytečků tenké akrylové Glorie (bílá) a Alize Diva (béžová). Je velký 9 cm, tedy na přívěsek akorát.
Největším problémem se ukázaly oči - po celém městě jsem nemohla sehnat velké zelené, až u Stoklasy. I když ani tam neměli tu pravou velikost. Toto jsou 10mm, a byly by potřeba 12mm. Pro toho většího skřítka, kterého snad jednou taky dodělám, bych potřebovala 14mm.

Skřítek byl rychle hotový, ale doma se asi dlouho neohřeje. Andělka už projevila zájem...



P.S.: Dnes jsem dodělala i toho většího Dobbyho z Catony. Jen ty oči jsem nesehnala, a tak jsem je uháčkovala. Skřítek je jako přívěsek velký (14 cm), ale myslím, že se bude hodit Joníčkovi akorát do ručky. Jen jestli ho ty velké oči nevylekají...


Pro srovnání oba skřítci:


P.P.S. Joník už si Dobbyho odnesl - koukal na něj v kočárku a za moment usnul, takže Dobby s vykulenýma očima ho určitě neděsí.

Žádné komentáře:

Okomentovat