středa 29. srpna 2018

Šátek Grinda

Moje oblíbená autorka háčkovaných projektů Tatsiana Kupryianchyk pořádala malé háčkování na pokračování (3 části), jehož výsledkem byl krásný šátek Grinda. Název dostal podle švédského ostrova, kde byla autorka na dovolené. Neodolala jsem, stejně jako více než 400 dalších háčkařek z celého světa, a šátek jsem také zkusila. Byl projektován pro přízi Scheepjes Whirl. Jedno klubíčko jsem měla doma, sice ne v barvách moře, jako Tatsiana, ale v barvě melounu. Vzhledem k horkému letnímu počasí se mi barva zdála nanejvýš příhodná. Tentokrát byl návod přeložen i do češtiny, ale překlad byl tak špatný, že jsem začátek šátku několikrát párala a postupu jsem vůbec nerozuměla. Nakonec jsem si vytiskla návod v angličtině a hned šlo všechno jako na drátkách. Na Tatsianiny zkratky a způsob psaní postupů jsem zvyklá z mnoha předchozích projektů, takže se v nich orientuji dobře. Po týdnu pilné práce (převážně v parku na lavičce s Fibinkou) je hotovo.


Tento snímek jsem fotila záměrně proti světlu, aby byl patrný i filetový motivek srdíček, který jinak v postupně se vybarvující přízi trochu zaniká.



Pracovala jsem háčkem číslo 3 a spotřebovala jsem přesně jedno klubko příze, ještě mi malý kousek zbyl.


Šátek se moc líbil vnučce Andělce. Pomáhala mi ho vypnout a navlhčit, půl dne si s ním hrála, balila se do něj na různé způsoby a nakonec si ho odnesla  ho domů. Musela jsem slíbit, že jí uháčkuji podobné šaty, pak prý mi ho vrátí...

Žádné komentáře:

Okomentovat