neděle 2. května 2021

Kočičí lapač snů

 Už před pár lety jsem náhodou našla na Ravelry krásnou kočičí dečku. Samozřejmě jsem se do ní hned pustila - uháčkovala jsem ji za dva večery z béžové kordonetky po babičce. Ale pak se mi válela ve skříni a čekala na "to pravé" využití. Protože kam dneska s dečkou, že? Po drahném čase jsem dostala nápad, že by se možná z dečky dal vyrobit lapač snů. Zase nějakou dobu trvalo, než jsem našla správně velký kruh a omotala ho přízí, naškrobila dečku, vypnula ji do žádaného rozměru a našila ke kruhu. A čekala jsem na nápad, jak lapač dozdobit...

Včera jsem se konečně pochlapila, z malých klubíček bílých a béžových přízí jsem udělala tři dlouhé střapce a přivázala je ke kruhu. Hned jsem si nad postel zatloukla hřebíček a lapač pověsila. Spala jsem jako špalek, nic se mi nezdálo, tak snad bude fungovat.





Dneska nebylo právě počasí na focení, celý den byla zima a zataženo. A taky na bílé zdi ty béžové kočičky moc nevyniknou... ale jsem ráda, že je mám nad hlavou.



Žádné komentáře:

Okomentovat