středa 2. října 2019

Deka STAR WARS

Když vnouček Matýsek začal jevit zájem o Lego Star Wars, napadlo mne zkusit uháčkovat deku s tímto námětem. Našla jsem si návod, přikoupila pár klubíček černé příze Gina (ostatních barev jsem měla v zásobách dost) a pustila se do práce. Šlo to hodně pomalu - samé krátké sloupky a háček menší než obvykle na deku - číslo 3, aby byly pěkné barevné přechody. Barevné háčkování je dost pracné, takže jsem uháčkovala vždy za jeden den jeden čtvereček (tedy ne každý den, jen když jsem měla chuť a neměla jsem zrovna rozdělaný nějaký akutnější projekt). Trvalo to asi rok, ale je hotovo!




Nevěděla jsem, jak motivky poskládat. měla jsem trochu jiné než autorka návodu. Radila jsem se s "odborníky" a zkoušela dát dohromady vždy řadu motivků, které spolu nějak souvisely, ale nakonec jsem deku poskládala podle toho, jak mi ladily barvy. No, když teď koukám na obrázek, mohla jsem si s těmi barvami ještě trochu pohrát...





Matěj deku prohlédl, ale příliš ho neoslovila. Tak zůstane zatím tady. Když se nebude nikomu hodit, určitě ji ráda popadne fenečka Jessinka.



1 komentář:

  1. Dobrý den, koukám, že už je to 2 roky...Není deka ale stále prosím k mání? Měla bych o ní opravdu velký zájem, ráda bych si ji u Vás popřípadě objednala, jestli byste do toho šla a měla na to chuť:D
    Děkuji
    Lucie

    OdpovědětVymazat