sobota 8. prosince 2018

Maňásek oslík

V dopisu pro Ježíška si Joníček přál maňáska. To byla pro mne výzva - maňáska jsem ještě nikdy neháčkovala, i když loutek do divadélka jsem dětem udělala už moc. Hledala jsem vhodný návod, protože jsem si nebyla jista rozměry a uspořádáním hlavičky a krku, aby tam bylo možné zasunout prsty.
Při hledání na Pinterestu jsem našla nový německý server s háčkovacími návody a zakoupila jsem oslíka, který se mi moc líbil svým výrazem.


Návod byl pěkně jasný (tentokrát  jen v němčině, ale už před mnoha lety jsem si osvojila německou háčkovací terminologii z časopisů, které byly k dostání na našem trhu). Háčkovala jsem z příze Gina háčkem 3,5.
Pochlubila jsem se autorce svým výtvorem a udělala jsem jí tím náramnou radost. I kolegyně z háčkovacího facebooku mého oslíka ocenily. A jedna z nich mi poslala odkaz na video se skotskou babičkou, která čte vnoučkovi pohádku o kulhajícím oslíkovi (The Wonky Donkey) a náramně se u toho směje, přičemž mi doporučila k oslíkovi zakoupit také knížku. Našla jsem ji, ale zároveň jsem zjistila, že 13. prosince vyjde nové vydání spolu s CD, na kterém bude písnička. Tak jsem knížku i s CD předem objednala a zaplatila - jenže půjde z Anglie a myslím, že do Vánoc nedorazí. Schovám tedy oslíka Joníčkovi k narozeninám. Určitě ocení i tu písničku. A pohádku mu mohou číst rodiče v angličtině, nebo mu ji přeložit a třeba i přebásnit.
Ještě pár obrázků oslíka:



Že je roztomilý?

Žádné komentáře:

Okomentovat